茶树芝

The Blower's Daughter - Damien Rice

And so it is
事已至此
Just like you said it would be
诚如你所说
Life goes easy on me
我的生活
Most of the time
总是平淡无奇
And so it is
就这样吧
The shorter story
无需赘言

No love, no glory
在你的世界,我非你所爱,非你所敬
No hero in her sky
更非你所仰慕
I can't take my eyes off you
但我无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes off you
无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes off you
无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes off you
无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes off you
无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes...
无法移开我的双眼
And so it is
事已至此
Just like you said it should be
诚如你所说
We'll both forget the breeze
往事会随风而散
Most of the time
屡试不爽
And so it is
就这样吧
The colder water
冷若冰霜的你
The blower's daughter
你是黑管老师的女儿
The pupil in denial
我是不被接受的学生
I can't take my eyes off you
但我无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes off you
无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes off you
无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes off you
无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes off you
无法移开凝望你的视线
I can't take my eyes...
无法移开我的双眼
Did I say that I loathe you?
我说过我会憎恨你吗?
Did I say that I want to
我说过我能把这一切
Leave it all behind?
统统忘记吗?
I can't take my mind off you
我无法停止想念你
I can't take my mind off you
我无法停止想念你
I can't take my mind off you
我无法停止想念你
I can't take my mind off you
我无法停止想念你
I can't take my mind off you
我无法停止想念你
I can't take my mind...
我无法停止想念
My mind...my mind...
想念...想念

收起

评论